Згідно закону України про Захист прав Споживачів, покупець має право повернути чи обміняти товар протягом 14 днів від дня покупки в магазині або з моменту отримання замовлення, здійсненого в інтернет-магазині.

Що підлягає поверненню/обміну, а що ні?

Поверненню та обміну підлягає будь-який товар, окрім натільної білизни (купальників) та косметики.

Якщо Вам не підійшов або не сподобався товар?

Ви зможете повернути або обміняти його протягом 14 днів, та отримати свої кошти назад.
Будь ласка, зауважте, що обміну або поверненню підлягають виключно нові товари, в такому ж вигляді, в якому були придбані, без ознак використання, за наявності всіх бірок та етикеток, наклейок(штрихкоду) та упаковок.

Після отримання поверненого товару, ми ретельно оглядаємо його на предмет використання, наявність етикеток, упаковок, наклейок, та приймаємо рішення, чи товар підлягає поверненню.

Як повернути або обміняти товар?

Попередньо узгодивши всі питання стосовно замовлення, Вам потрібно спакувати товар належним чином (як отримали) та відправити у відділення Нової пошти.

Хто оплачує доставку?

У випадку повернення/обміну товару, покупець оплачує доставку за свій рахунок!

Повернення коштів

Повернення коштів здійснюється протягом 3 робочих днів після отримання поверненого товару.

Кошти за повернений товар ми перераховуємо виключно на картку або розрахунковий рахунок будь-якого банку України. Якщо з боку покупця виникають додаткові платежі за переказ коштів, вони будуть вирахувані з суми повернення.